dålig dag

KÄnde mig helt febrig imorrse fast utan feber, hade ingen kontroll på mej sjäv och var helt borta. Hade bara en lektion idag som visade sig innehålla ett litet "prov" lyckades knåpa ihop några sidor skitnsack, de gick nog bra.*
 Tog mitt pick och pack för en liten tur till örebro där jag lyckades gå miste om 100 spänn rabatt, köpa ett par jeans i samma modell som jag redan har, samma stolek men de lyckas öndå vara för små. Hur lyckas det? Det är precis samma modell, precis, och ändå så är dom helt annorlunda. Bajs. Ja och till sist så köpte jag en födelsedagspresent för jag ska på kalas snart, men innehållet råkade jag häva sönder så jag fick knåpa ihop en ny present
Lyckat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0