liten uppdatering

Jag lyckades ju som sagt förstöra födelsedagspresenten till johanna igår, men jag köpte nya vinglas och slog in dom, precis när jag ska öppna dörren för att åka till henne så tappar jag den presenten också !
jag ville skjuta mej lite i hivet, men de visade sig att dom hade klarat sig. Tur de.'
  De va jättetrevlig blev bjudna på mat å satt och snackade sen tog jag och kicki en långpromenad hem förbi Meritor, fast sen kom de massa gangster i sin bilar ock sladdade omkring, då tvärvände vi och gick raka vägen hem. ^^
  Hasde tänkt gå ut på galej idag men tyvärr tyvärr plånboken är tom, har bra en tjuga som jag ska spara till kafeterian i skolan så jag har råd med kaffe. stackars mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0