Ny kategori

Mm godaste man kan dricka på marknaden ida, Fun Light Amazing Grape. men man ska inte blanda de som saft utan bara smaksätta vattnet med det. Jag kan dricka hur mycket som helst.image15
 Men hur som helst, den här kategorin tänker jag ängna åt saker som jag har en tillfärllig kärlek till. jag har en tendens att att tycka om saker överdrivet mycket under korta perioder och just nu är det härliga saftsmaker.

  En annan sak jag har en riktig crush på är ju vindruvor, inte som kärnfria på Ica för dom är avlång, hårda eller i helt missbildade. En gång hade jag oturen att få hem ett packe mögliga druvor. Blä
Nä de ska vara dom fina, runda och härligt spänstiga (låter som att jag pratar snusk) druvorna från fruktståndet på lilla torget, dom är helt underbart goda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0