Saco

Idag var man på SACO-mässan i Stockholm, ställde klockan på 6 imorse utifall jag skulle råka snooza för många gånger så skulle jag ändå hinna med bussen. Var extemt trött eftersom jag inte somnade i tid, jag låg och läste en spännande bok. I allafall så avverkade jag, Kicki och Desiree dom montrarna som intresserade oss på ca 30 minuter, Desiree hängde mest på dom ställena som innefattade män i uniform och stora fordon, typ försvarsmakten och polisen och Kicki spanade efter beauty och hälso grejer och jag på spanska och volontär resor. Sen satte vi oss på fiket i en timme nästan, för att samla oss lite. Jag blir så besvärad av att det är folk överallt som stöter in i en och mosar en hela tiden.
  Sen gav vi mässan en andra chans och tillbringade lite dötd åt att pyssla glitter på tandborstar och hälsa på japaner. Sen satte vi oss på fiket i över 2 timmar, de är vi bäst på.

Mamma fyller år imorrn så jag ska knåpa ihop ett kort, köpa en present, försöka få hem min kakform och baka en kladdkaka. Min och mina bröders present är något så påhittigt som en lyxig trerättersmiddag. de är nästan som att fylla år själv
Mamma bakar bullar som jag tänker äta upp nu


Kommentarer
Postat av: dolores

ja, jag säger bara de. män i uniform .. stryk ska du ha. :P

2007-11-24 @ 13:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0