Tisdagstrött

image30
Jag satte mej nere vid köksborde för att plugga, jag pluggar bäst där för det är inget som stör, typ tv eller dator ;)
och jag lovade mig själv att jag skulle plugga två timmar sen skulle jag få göra ad jag ville.
Fast nu sitter jag här, har bara läst 1 av 7 kapitel till provét imorrn och jag vill bara sova. Jag är så grymt odiciplinerad.
och den vill jag ta död på Tre, jag har väntat på mobilen i nästan tre veckor och förösker få tag på nån som jag kan påminna eller kanske göra klart för att jag skulle haft den för över en vecka sen. fast det är ju jämt upptaget. Fast jag sparar ju pengar på att inte köpa en ny, jag tror det är ödet .







Här är jag på Saco-mässan och samlar info om våra framtida yrken, de ända jag brydde mej om var att min studieord helst skulle ligga i ett land med konstant värme. jag blev inte så mkt klokare av den där mässan om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0