Ak-kunskap

Har aktiekunskap just nu =P My ass, att det går dåligt för mej, jag har inte köpt en enda aktie än =P fast det kanske är taktiken för att vinna tävlingen inom klassen, om alla andra gå minus så vinner ju jag genom att ligga still

Fick ett fint sms imorse också av kära denise hon tänker allt på mej:
"Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsströd-dagen. så skriv till en efterbliven vän som jag just gjorde. det värmer. det spelar ingen roll om du slickar på lyktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dej.fortsätt kämpa vännen du är speciell"
jag blev glad

Kommentarer
Postat av: Denise

å jag blir så glad när du e glad klart jag tänker på dig speciellt i såna tillfällen en måste ju erkänna sin identitet som de heter;P

2007-10-17 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0