Another holy sunday

pjeew nu är jag klar med mitt projekt image5
som jag har hållit på med hela veckan, eller klar är jag inte men i stort sett. vidare information kommer säkert senare, typ en bild. för jag är stolt över mej själv, jag har inte känt mig så här pysslig på jättelänge.

Nu väntar en veckas kulturlov då jag inte ska göra något kulturaktigt eller nyttigt.  Det enda nyttiga jag har gjort den här veckan som varit är kratta löv i en halvtimme.
Det är mitt liv, lungt och skönt.
Var hemma hos en bakisdan igår, han hade lovat en hemmagjord thaimiddag men var för trött för att göra det, till min räddning kom Matte och Jenny, som mer än gärna lagade mat åt oss odugliga ynglingar. Tacksamt

Bild från Jonas och Tottes 25 års partey (Jonas är min långe bror på bilden är vi inte lika så säg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0