Härliga studiedag

(obs, tillämpa källkritik i detta inlägg)
Hängiven skolan så sitter jag faktiskt och studerar idag men det är mest för att jag ska slippa göra det imorrn, för imorrn har inte jag tid för jag ska bli full tillsammans med mina fulla kompisar.
 Sitter och knåpar på historia, ska skriva om olika texter och vara lite källkritisk vilket är ganska krångligt för en tös utan egna åsikter. Men det verkar gå ganska bra nu, jag har höjt min hjärnkapacitet med lite oboy.

Var inne i Örebro idag med Dan han började sitt nya jobb idag som är, suprise, på Meritor. så vi var in och fixade lite. hade tänkt att köpa en varm kofta men efter att ha räknar i min budget så drabbades jag av snålhet och skippade allt handlande och åt endast en korv med bröd till lunch. inte ens en kaffe latte ville jag lägga pengar på. så vi åkte hem tomhänta. 
  Drabbades av pysslighet hemma och sydde i lite tröjer som är förstora och resultatet blev inte bara bra det blev snyggt också. Så nu är jag på bra humör.
Kicki och desirée kom förbi också med Zipper, vi tog en promenad och snackade skit, träffade en hun som såg ut som en golv mopp och desuttom betedde sig som en,. och en stor fan som hoppade på oss men jag visade min tuffa sida och manövrerade den rasande hundens käftar för att rädda mina vettskrämda kompisar. Tacka mej senare.

Ska försöka hinna klart historiagrejen innan DH börjar, det blir nog ett spännande avsnitt. Cýa´llimage2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0