Oh yeah bitches they are

de är ju jävligt bra tv-underhållning på förmiddagar, sitter och tittar på Racel Ray och undrar hur fan hon kan få en egen show. however så sitter jag och väntar på Våra bästa år, det var så spännande igår för dom hittade ett skelett i en kista men någons levandes namn på så idag får jag inte missa det.
Förra veckan missade jag Grey´s anatomi, plus att jag missade reprisen i söndags, vad tänker jag med? 

                                        image3Love Kramer Must do !

Jag ser fram emot torsdag ju för då ska vi äta lite mat och dricka lite vin, några flickor. blir nog supermysigt.
Var hos tandläkaren idag, eller jag missade tiden och så ringde dom och var lite arga och sa åt mej att komma så fort som möjligt, och eftersom jag bor 2 minuters lugn promenad ifrån folktandvården så blev dom super imoponerade över att jag var så snabb, jag sa tack och satte mej i stolen.
Synd att jag hoppade över frukosten för att ha extra fina tänder när dom kollar i munnen på mej och nu får jag inte äta förräns om någon timme , jag som är superhungrig.

Oh de är sexy macgyver på 5:an så nu har jag inte tid med det här längre!

C´mon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0