Sunday bloody sunday

Desirée och Kicki kom på besök idag, drack lite te och pratade lite skit som vanligt, behöver mina damer för att må bra. Men nu ska jag försöka plugga undan lite så man får en lugn vecka, det är vad jagh behöver just nu. nog för att vi har praktik nästa vecka och jag inte har någon praktikplats och kommer vara hemma den veckan + att "kulturlovet" infinner sig veckan efter.
  Var bakis igår efter en ganska tevlig fredag, synd att Denise tappade sitt körkort och fick snällt stanna utanför. Med tanke på att hon inte är här i krokarna så ofta så hade det vart trevligt om hon hade kommit in.. hehe de brukar ju bli så här när vi ska partaja, hon och jag alltid något som händer.
  Men som sagt igår var en dag där jag lade grunden för de kommande groparna i soffan, tittade på en säsong Vänner och åt mandariner. Har blivit frälst av Vänner ännu en gång, kan inte sluta titta på det. Har lånat några säsonger av Dan. Har ofta en tendens att bli besatt av serier och kolla på dom tills jag spyr, i våras vad det Seinfeldt som gällde men nu har jag sett alla avsnitt, grät nästan när jag såg det sista avsnittet för jag vet att då har jag sett alla och det kommer inga nya. Blä de är ju inge kul att kolla på avsnitt man redan sett.


  Den kommande veckans ledsång spå vara Hanson - Mmmbop, härlig 90-tals nostalgi funkar alltid. Lyssnar just nu på Best of the 90´s

Vill ochså slå ett slag för Babyshambles och deras singel Delivery, Stone me är b-sidan och värd att lyssna på.

Nu ska jag skriva en diskussion om EU som för övrigt egentligen skulle vara inne i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0