vita veckan coming

Oj min vecka har vart allt annat än avslappnande, iochför sej så var väl måndag tisdag som vanligt men i onsdags vankades det ju studenfezt ! vilket det verkligen blev, men som tur var så blev man inte allt för överförfriskad, hade en jäkligt trevlig kväll som startade hemma hos mej vid 3 redan. Med desiree så måste man börja tidigt med sminket och håret för hon är inte snabb, men det är en del av hennes charm. Elina kom som vanligt lite senare än alla andra men det är hennes charm . Kickis charm är att vara sockersöt.
Senare gick vi till Stuart för en liten stunds minglande bland våra classmates som resulterade chokladsås på knäckemacka och grädde i stackars emils hår, (jag ber om ursäkt)
Men redan tidigt begav vi oss till Bistro för mer discodans än jag väntat mej och blottning av många tatueringar vilka ställen de än satt på, (hrm) Anna så stifdade jag och många andra nya bekantskaper med gamla människor.
Tur att desiree drog mej hem efter stängning för jag hade en innerlig lust att inte avsluta partyt på gatan, men med tanke på att det var skolning dagen efter så är jag som sagt tacksam.
Hård torsdag i skolan, men jag klarade mej ända tills jag kom hem då jag däckade på soffan och vaknade inte förräns Gurra riktade en lampa i mina ögon för att klargöra att han var pigg och frågade hur fan jag kunde sova kl 7 på kvällen. TaCK!.. jag har misstankar om att han tycker jag är en lat jävel

På fredagen däremot blev de andra bullar , jag ville helst vara hemma och pyssla, typ sticka men jag föll för Dan och följde med han och han vänner på en liten krogrunda på Klaras vilket slutade i nästan min värsta fylla någonsin och uppvaknade i Adolfsberg. Jag ville hem !
Nu sitter jag här en söndag utan praktikplats som jag ska börja på imorrn egentligen, med raggsockar och godisbehov som inte kan stillas. har redan ätit godis hemma hos kicki som satt hundvakt till den underbara lilla daisy. jag vill ha en daisy , fast jag vill nog ha en hanhund, de är lite tuffare.

men som sagt nu blir det vita veckor för mej jag ska nog börja sticka på ett par socker och läsa en deckare och lösa korsord.
föresten så gillar jag Dan han är min baby ju



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0