Working guy

När jag kom hem från skolan hittade jag Gurra sitta och sova i sin bil med huvet mot rutan. han orkade inte ens gå in innan han somnade. tufft jobb? klen kille?
  när han vaknade till och drog sej in huset så rubbades hela min vardagliga rutin när han tog kontrollen över tvdosan. vart tog min 7th heaven och Days of our Lives vägen?
jo de ersattes av "Topp tio bästa bombarna" på Discovery otippat men I like it.
 
Har fortfarande inte hittat någon praktikplats men jag känner inte motiveringen tillde t heller, vill helst vara hemma och fika eller hänga på en exotisk strand med drink i handen. hade tänkt övertala någon att SÄGA att jag praoar när jag igentligen är hemma och softar lite och arbetar igen allt som jag ligger efter i.
Men roligt nog så fick jag reda på attd et är studiedag imorrn och det är ju alltid lika trevligt när de kommer sådana överrasskningar. Ska nog in till örebro för att slösa mina sista pengar, behöver varma jättestora kläder. Fick mina t-shirtar som jag beställde för länge sen idag och som väntat så var passformen kass. tur att jag beställde en storlek för stor så nu ska jag ägna kvällen åt att sy lite.


Ja men på tal om lingon så börjar studenten närma sig och på onsdag är första studentfesten, jaha vi får väl se hur det går känns lite överpeppat =P ska nog vara hemma hos mig , förmodligen jag kicki och desiree , det var länge sen vi hade våra mysiga förfester. Meen det blir nog trevligt vilket som.

Nu ska jag stoppa i mej lite mat så jag inte kollapsar  på träning idag jag har en tendens att bli otroligt svag efter några timmar utan mat.

so long

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vem behöver praktikplats när man har en varm och skön säng att sova i en hel vecka? :)

2007-10-17 @ 17:43:17
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0