En bra tisdag

Klockan är bara lite över 9 men jag känner ändå att det här är min dag,
Vaknade av mej själv vid halv 7, gick upp redan då alltså. Gick ut och mötte upp Kicki  vid Hemköp så gick vi en morgonpromenad. Det är som balsam för kroppen. Tänkte att jag skulle gå och lägga mej en stund när jag kom hem men istället blev det en god frukost, vaniljyoughurt med müsli och blåbär och kaffe.
Vad som är bäst med den här morgonen är att jag:
1. Hann äntligen höra det rätta svaret på Filmgåtan i P3 (brukar vara i skolan annars men jag har sovmorgon idag)
2. Att jag svarade rätt på Filmgåtan! Jag som är sämst på tävlingar, (jag ringde inte in, aldrig!) men det var enkelt, om man nu lyckats se den här knäppa filmen.

image159


 
Och sen är mit hår puffigt idag också, det brukar ligga platt och flottigt på huvet annars. Fast nu har jag inte tvättat det på 4 dagar, jag vande mig att låta bli att tvätta de varje dag när jag hade löshår för det var ett helvete att trassla ut det när de var blött.
Så jag hoppas den här dagen fortsätter i samma anda, men det tror jag, jag har bara två lektioner idag så jag kommer hem tidigt och ska väl lägga mej i solen eller nått.



Kommentarer
Postat av: Jonas

Alla ska bara ligga och sola i det här vädret! Inte sitta inne i Lindeskolan!
Hoppas det gick bra med det där talet, och tur för dig att du inte har någon av the evil swedishteachers...

2008-04-22 @ 10:04:54
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0