homecoming

Jag och mamma åkte till Stockholm igår för att hänga lite, typ, eller ja, för att köpa lite fint tyg och sy en prinsessklänning åt mig. Hitta den bästa tygaffären med världens trevligaste personal, Hallelulja.
Sen sprang vi omkring för att leta ett par schyssta skor men de gick ju inge bra. Handlade tillslut ett linne och bh från Monki, världens bästa plastväska, inte en snygg men multifunktionell, en rolig bok, jag har en thing för roliga böcker, den här gången blev det Våga Fråga och till slut det bästa läppbalsamet som finns, Rosebud.

Idag är mina fötter döda jag kan knappt gå, och jag har till min förfäran upptäckt att detta eviga användet att skitskor utan stadga gör mej, sakta men säkert, plattfot. Drastiska åtgärder måste vidtas.
Nu ska jag lägga mig och mysa med Dahn han kollar på hajprogram.
image146                image147


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är dålig på att uppdatera. händerna i taket

2008-04-08 @ 19:46:21
Postat av: Denise

Du jag är oxå jäkligt taggad ska köpa öl till oss på fredag!!! ujuj det kommer bli en härlig kväll jag funderar på om jag sak ta med mig passet oxå ifall mitt kärkort av någon underlig anledning skulle komma bort:P

2008-04-08 @ 19:50:56
URL: http://nizen.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, rosebud. bra då slipper jag köpa egen ;)

2008-04-08 @ 22:05:29
URL: http://www.kristinita.blogg.se
Postat av: Denise

hehe tackar så mkt..!!nemen va e det jag hör!!!..men du kan ju följa med på lördagen ändå tycker jag...du kan få vara nykter och köra bil UTMÄRKT:P..mkt å göra de e ju sista veckorna i skolan de e då man inte ska göra någonting:P

2008-04-09 @ 03:34:19
URL: http://nizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0