Sommarsol

Ah det är så varmt, fast inte på ett dåligt sätt.
Svenskar har en förmåga att klaga på vädret oavsett det är fint, kallt, varmt eller regnigt. De är väl för att vi har så många olika väder här uppe i Norden så de växlar så fort att man knappt hinner med. Och så ligger det i svenskars natur att klaga över det mesta, fast helst så ingen hör.
Jag hatar Sverige just nu, jag har kommit in i en hata-Sverige-period och de handlar inte enbart om de pissiga vädret vi har utöver några fina sommarveckor. Jag har ingen förklaring som jag direkt vill dela med mej jag vill helst inte vara här bara. Hejdå Sverige!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hata sverigeperioder kommer vi alla in i ibland. :P
Konspirationsteorier är ett klart intressant ämne! Hoppas det går bra för dig. Vem är läraren som ska bedöma? :)

2008-04-21 @ 22:41:04
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0