Söndag

image154

Har haft en hektisk helg som gjort mej sjuk på nytt.
I torsdags var det studentfezt, det var skojj. Och ja, jag hade shorts på mej.
Fredag var det uppstigning och gå till skolan och lyssna på redovisningar, kände mej ofärskämt fräsch även om det kanske inte syntes. Sen gick jag hem och la mej, kollade på tv och sov till klockan 5 då Denise kom hela vägen från Karlstad för att hälsa på.
Vi gick till Robin och drack lite öl och sen in till Örebro och Klaras.
Vaknade lördag morgon utan en hals, eller jag skulle helst vilja slippa min hals den värker och kliar och har tjocknat igen. Så Lördagen fick bli lugn och alkoholfri även om det vankades partaj.
Just nu vill jag bara ta studenten och slippa sitta och oroa mig över plugg på en helg, längtar tills mina helger kommer att bli så gott som problemfria!

Kommentarer
Postat av: jouvina

haha gillar det där linnet fo real! du råkar inte ha några på lager?

2008-04-14 @ 23:17:42
URL: http://jouvina.blogg.se
Postat av: desi

who the hell is Jouvina?

2008-04-15 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0