torsdag

image162

Jag har dålig karaktär, hoppade över nästan hela skoldagen. Jag gick bara på första lektionen, jag var så illa tvungen för jag mötte läraren på morgonpromenaden så det var ju inget alternativ att ringa in sig sjuk.Kände jag att jag lika gärna kunde släpa mitt ass till skolan när jag ändå var vaken. Sen bestod resten av dagen av temadagen(?) har ingen aning om vad temat var men jag kände inte för att sitta inlåst i aulan och titta på film eller lyssna på nån föreläsning. Istället har jag hängt på min balkong med grapesaft och gjort klart lite skolarbete.
Imorrn ska jag hem till Dahn och vi ska jobba i helgen, jag är inte så peppad men jag är i behov av några extra lappar.

Kommentarer
Postat av: desi

snygging. du kommer vara brunare än mig. endast 19 grader på kreta. burr!! Jag blir besviken om jag inte lyckas få bränna fläsket lite. ta hand om dig:) pussi

2008-04-25 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0