Mmm


                                    Jag och Kristina i Spanien för ca 3 år sen

Äntligen har jag tittat klart på hela första säsongen av Gossip Girl. Låg uppe till te inatt och tvingade mig själv att vara vaken för att se klart sista avsnittet. Det var så himla hjärtskärande när alla blev lessna och blablabla, en bra serie!
Jag har ju alltid varit lite efter, jag dissar oftast serierna när dom går på tv utav någon anledning, och efter ett år så upptäcker jag vad jag har missat. Tex Prison Break, jag och kicki bestämde oss för att börja fälja serien två dagar innan andra säsongen drog igång så vi kollade igenom första säsongen över en helg. Köpte SATC-boxen för någon månad sen och bestämde mig för att se hela den innan jag såg filmen, MacGyver står på schemat och en önskning är att äga alla säsonger av DOOL fast då skulle jag väl tappa bort mitt liv totalt med tanke på att skiten har hållit på i ungefär 30 år.
Nu börjar DOOL om 1 minut, dagens enda inplanerade sak, dagerns ända viktiga sak. Jag, Sofia Enqvist måste skaffa mig ett liv utöver koffein, bananer och DOOL

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-28 @ 12:50:58
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Cicci

haha. jag följer också DOOL av och till, när jag har tid. Dock brukar jag bli för sur på vissa grejer och slutar följa den ett tag. Serien har en tendens att alltid fucka upp saker för karaktärer när det precis har blivit bra. :P

2008-08-28 @ 14:53:28
URL: http://thebreakingofwaves.blogspot.com
Postat av: Cicci

haha, eller hur. speciellt det här med shawn och Jan. Frustrerande. Tur att jag går i skolan, annars skulle jag följa det allt för ofta och då bli irriterad :P

Hm ja. Skitserie, fast när man väl börjat kolla är det svårt att sluta. :P

2008-08-28 @ 17:50:26
URL: http://thebreakingofwaves.blogspot.com
Postat av: desi

jag gillar de bilden. ni har verkligen lyckats fånga en känsla där:)

2008-09-03 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0