Lyssna noga

På tal om lingon i skogen så var Desirée rolig för ungefär ett år sen.
Det var schlagertider, dängorna blir oundvikliga på radion och Desirée är som lyckligast skulle man kunna tro.
Rolig bara att hon vägrade tro på att La Dolce Vita hade en kryptad låttext
" Och när ni tar sakern i egna händer = O-na-ni tar saken...."
Hon blev arg och upprörd på mej och Kristina när vi spelade låten för henne och försökte förklara och sa att vi hade fel,fel,fel. Stackarn när hon plötsligt var tvugen att acceptera att de sjöng om aktiviteter som får vem som helst att hamna i helvetets eldar.

Föresten så ser jag fram emot en picknick snart i vårvädret

Kommentarer
Postat av: desi

Fan jag vill ju inte tro något ont om melodifestivalen men nu när Christer sjögren är vidare till globen ska jag börja hata skiten. det är ju faktiskt på lördag. på min födelsedag. ballt.

2008-02-27 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0