Huvet trillar så gott som av

Fan vad det är hemskt, det är inte skönt eller bra på något sätt, att somna på soffan i 4 timmar för att sen känna sig som man har blivit överkörd av en mangel när man vaknar.
Jag har sovit jättedåligt hela veckan men ändå dragit mej upp vid halv 8 (jag vet att jag låter klen halv 8 är inte så tidigt för vissa) men med tankte på att jag somnat kl 2 varje natt och jag behöver minst 8 timmar sömn så kände jag att det måste ta ut sin rätt nån gång. Och enligt mej så är somna på soffand et värsta man kan göra.
Det gjorde jag i går, fast bara i behagliga 30 minuter, idag somnade jag vid 1 och vaknade nu vid halv fem, helt ensam i mitt mörka hus. I mina obekväma kläder som jag inte bytt om till myskläder, svettig och helt lost vad gäller tid och rum. Jag hittar inte min mobil och sticker ner handen mellan soffkuddarna och möts av diverse otrevliga saker.

Nu har jag bytt soffa, tvättat ansiktet, bytit till mina übermyskläder och ska göra en smootihie på bananerna jag snodde i skolan och bär så jag piggnar till.

Ikväll är det biomys på Dans rum, det är bra att ha en händig man så slipper man åka till Örebro för att kolla på "bio"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0