Nostalgin dyker upp mer än sällan

Jag har kommit på en sak med hjälp av Guitar Hero som Dan är en hejare på. Jag vet mer om hårdrock än jag visste, jag kan mer band och låtar än jag visste. Med tanke på att jag aldrig ha laddat hem en skiva eller ägt en cd med hårdrock så är det ganska bra gjort.
Jag tror jag kan tacka mina stora bröder för det (om det är något att tacka för) dom har ihärdigt spelat Dead Kennedys, ZZ Top och Iron dagarna i ända på högsta volym i vårat lilla lyhörda hus under mina barndomsår. Det har på nått sätt etsat fast sig i huvet.
På Guitar Hero III hörde jag en gammal dänga som jag inte hört på 10 år, det ger mej fina minnen från när jag stog och desperat bankade på Jonas dörr för jag ville leka med hans snälla kompisar medan dom tufft headbangade till Holiday in Cambodia.

Jag och Kicki har lagat mat, vi är så duktiga och nu tittar vi på Sverige - Frankrike =)

Hej då

Kommentarer
Postat av: Alexander

Det är ju så underbart med Guitar Heroes! Brorsan får 3:an nu om några dagar!! :D :D

Förövrigt tyckte jag idén om att vara "samhällets drägg" var lite rolig. Men jag funderar om det inte är coolare om vi har ett tema där alla har matchande outfits?

2008-01-20 @ 20:28:58
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: Malin

yes nu är det bara ut och åka.. Grattis i efterskott!=) var det bra i sälen? eller var det åre?=)

2008-01-21 @ 11:38:33
URL: http://minnan.blogg.se
Postat av: Alexander

Ja, det behövs. Vi kanske kan prata om det på klassrådet imorn med lite tur.

2008-01-21 @ 17:47:26
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0