Nu är jag hemma

Och jag är trött. Jag funderar på om jag ska ge en beskrivning om mitt nyår, som var rolig, enligt mig iallafall. Åkte hem en dag senare än planerat för ingen hade lust, ork eller var nykter nog att köra hem nyårsdan.
Ska nog lägga in lite bilder också fast som vanligt var jag ganska dålig på att fotografera, Henke fick stå för den biten.
Nu ska jag inte dricka alkohol på ett tag tror jag det får räcka för ett tag.

Funderade om skulle dra med mej några ut på min födelsedag men jag kan inte tänka mig att någon kommer vara sugen på det..

Jag ska gå och göra någonting nu, kanske uppdaterar lite senare.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska ut när det är din födelsedag:D:D

2008-01-02 @ 22:01:05
Postat av: Denise

Sofia du vet att jag aldrig tackar nej till party;P

2008-01-02 @ 22:40:01
Postat av: Alexander

Det är ju utgång på fredag. Vi börjar hos Pelle! Dags att sprida ryktet. ^^

2008-01-07 @ 22:24:38
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0