home and away

Just nu är jag faktiskt hemma, kom hem ca halv 9 nu på kvällen från Malmköping. Det vara bara att kasta alla kläder i resväskan i tvätten och packa i nya rena kläder för imorgon klockan 7 flyger jag till Luleå =)
bra saker med helgen
- jag och dan har sovit i tält tre nätter, trångt, varmt och mysigt.
- jag har sett EMD live ;)
- det har vart värmeslag/rekord

-¨dåligt med hela sommaren är att jag har blivit virrig och skiter i allt, vilket gjorde sig påminnt idag, jag glömde bort min väns födelsedag idag, dels för att jag aldrig, efter 19 års vänskap har lärt mig om det är den 27 eller 28 och för att jag inte hade den blekaste aning om vad det var för datum idag. Därför har jag köpt mig en kalender som jag ska kika i varje dag.


Nu blir jag borta i två veckor, kommer hem den 11 augusti och då förväntar jag mig se Desi och Kicki på min trappa.

Kommentarer
Postat av: Malin

hur svårt kan det vara, TJUGOSJUUUUUNDE:D tönt:D

2008-08-01 @ 13:07:51
Postat av: desi

jag ska stå där.

2008-08-03 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0