...

Mina dagar som före-detta-student ser ut så att jag kliver upp, äter min vaniljyoughurt med kanelmüsli ch banan. Om någon av ingredienserna fattas så blir det ingen frukost. Tough life. Sen en kopp, eller två, framför Days of our Lives, det är det som är tjusningen men att vara ledig, nästan så att man vill vara arbetslös hela livet så man kan följa DooL. Sen mellan reprisen och dagens nya avsitt så trallar jag runt och gör inget nyttigt. Sen vid ett är det dags för DooL igen och lite mer kaffe. SEN börjar min dag.
Just nu sitter jagoch väntar och väntar, kanske ska försöka göra något nyttigt undertiden.
Jag kan ju berätta lite om min vistelse i Karlstad som innebar Däneis, Monki, mat och fika. Me like, men som vanligt så är jag inte riktigt lika nöjd med mina inköp när jag kom hem. Kanske ska byta spegel, vem vet det kanske är den som är problemet,
Kom hem från Karlstad och gick en promenad med Mallan ;), sen fick jag hämta en drös fulla, besvikna fotbollsfans och fick samtidigt lite hemligheter angående en viss Mr D berättade för mig =)

På Onsdag drar jag, Norrland för hela slanten och och jag räknat rätt så kommer inte få återse Södern förräns om 6-7 veckor, horrible to imagine.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLDIGT horribelt

2008-06-19 @ 14:05:18
URL: http://kristinita.blogg.se/
Postat av: Denise

jag hoppas iaf att du va nöjd med dina snygga trosor:P

2008-06-19 @ 15:48:53
Postat av: Denise

haha fan va rolig du e:p..tyckte han om det då? åkte ni hem sen lr??hahaha grymt sköna oxå provade ett par idag!

2008-06-19 @ 17:47:35
Postat av: desi

jag menar det- svårt att packa också. kanske kommer jag upp och vinkar till dig i brödvagnen. Känner ju liksom lite folk därikring..

2008-06-19 @ 20:27:30
Postat av: Alexander

Meh, här håller man på och planerar reunions och så drar du också. Sluta, inte okej!

2008-06-20 @ 01:24:55
URL: http://artinmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0