Kristina

Igår kom Kristina förbi och sa hejdå innan hon skulle åka till Lund. Känns lite sorgligt. Min vapendragare och bästa kompis sen 6 år tillbaka flytatr nu. Nu kan man inte tralla hem till henne och slänga sig på verandan och sola eller promener runt Lindesjön och avsluta med en kopp te och Greys Anatomy. Jag som har nya gåskor och allt ;) Jocke får stå ut med att jag kanske kommer i veckoperioder och hälsar på.

None
Like you my friend


                 

         

                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag sitter här och blir helt tårögd...

Du vet att det inte är samma sak utan dig baby.

2008-06-17 @ 10:02:01
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0