STUDENTEN ÄR KLAR

Yey idag är jag tillbaka här efter en hård och upptagen studenvecka. Bilder finns på min bilddagbok, fast tyvärr så måste man ju vara inloggad för att kolla, vilket jag inte tänker ändra på =P
Jag Kicki och Desiree tjuvstartade studentveckan redan lördagen innan sen flöt det bara på med härliga klassen som jag kommer sakna mycket


Måndag: Klassens dag, vi satt på Loppholmarna och sncakde lite, spelade kubb, på kvällen blev det fyllefotboll vid Fritidsbyn och sen fylleslag vid Lindeskolans planer

Tisdag: Karnevalförberedelser i skolan sen bar det iväg för mej och Kicki att fixa till fina naglar hos Cissi. Sen kollade alla på fotboll vid ishallen, tyvärr så missade jag båda målen, som vanligt. Sen gick vi till Loppholmarna (som vanligt ingen som ville bjuda hem alla, vi är dömda att tillbringa alla våra fylleslag där), Jag, Dennis, Nicklas och Alex hittade en söt igelkottvän sen gick jag hem.

Onsdag: Brännbollsturnering, vi gick vidare till kvartsfinal men ingen orkade vara kvar, alla drog hem istället och lämnade WO, gick hem och började gör sig ordning för studenfesten, förfest hos Kicki, riktigt lyckat enligt mej. Gick till Bistro där alla blev för fulla, när de stängde så var det dags för practical jokes på skolan men det spårade ur och vi måste vara de som gjort de sämsta studenbusen på många år. Jag tappade bort alla andra, pratade Star Wars med en kille på stan i en timme och kom hem vid 3 med en cowboyhatt. Hmm

Torsdag. KARNEVAL, Förberedelser i skolan, alla blev så söta, vi smygdrack oss fulla på toan, sen tvingade vi assistent-Tobbe köra oss (nåra tjejer) på en raggarrunda på stan i Jonathans partybuss. Jag, Kicki och Stuart var Star Wars på karnevalen och alla var så jäkla snygga. När karnevalen var slut så gick jag hem och sov bort hela dagen, skönt. Snälla Anna handlade inför imorrn för jag orkade inte, utan henne hade vi vart frukostlösa. På kvällen fixade och doade jag inför champangefrukosten som vi skulle ha hemma hos mig.

Fredag: STUDENTEN! Alla kom hem till mej runt kl 7 förutom Möller som kom redan vid 6 när jag hade pyjamas på mig och rufsigt hår. Drack champange och åt frukost, gick till skolan och fotograferades. Sen var det lite tid med våra mentorer, vi skrev i mössorna och fick betyg. Sofia tappade fattningen och började storböla=)  vidare till aulan där det var outhärligt att bara sitta och vänta och lyssna på rektorn och esteterna,i en och en halv timme väntade vi på att få springa ut. Sen äntligen. Fick massa blommor och kramar =) Alldeles för många kramar så jag missade studentåget som gick mot hotellet där vi skulle sjunga och lyssna på tal, jag orkade inte bära min blommor och langade över dom till pappa vilket tog tid, den fastnade jag med lkackarna i bron så jag kom fram typ sist. Sen åkte vi världens största traktor med släp och skrek töntiga studentsånger =). Hem till min egen mottagning som var mysigt, inte van att ha all uppmärksamhet riktad mot mig, fick världens finaste presenter. Mamma tvingade på mig en ny cykel, jag har vägrat erkänna att jag behöver en ny för jag älskar ming gamla Kronancykel för den är så jäkla snygg men helt odukgligg att cykla på. Som pappa sa så får jag väl prika upp den på väggen som prydnad istället. Men den nya var fräääsch fräsch fräsch, tyvärr har jag inte testat den än efterso det regnar ute =) På kvällen blev det förfest hos Malin Rydén och sen vidare till hotellet för studenfest. Kom hem alldeles för sent, måste lära Dan att dra med mej hem i ordningsam tid när man ska upp så tidigt nästa dag.


Lördag: Flög upp ur sängen vid 20 över 7, kastade mig in i duschen och sen rassla ihop alla balgrejer, hoppa in i taxi till Rya där Irene och Cissi skulle ta hand om mig. Irene fixade frillan på mig, somnade i hårblåskåpan, Cissi försökte sminka över mina trötta ögon, hon lyckades så bra det gick. Stressade vidare till fotografering där jag knappt kunde hålla ögonen öppna, skitfula kort säkert. Sen åkte jag hem till Kicki där Desirée och hon blev fixade av Linda. Vi åkte till strandpromenaden där vi fotograferades av Janne. Sen iväg till Nora och bal. Very nice.
Som sagt bilderna kommer upp på min bilddagbok så ni får kika där om ni är medlemmar: CharlieTruck

Kommentarer
Postat av: Denise

Va fin du va:)

2008-06-16 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0