En vanlig natt i Enqvistmansion

image86Dahn kom hemdrumlande till mej inatt i vanlig ordning vid sisodär 3, börjar kännas som en vanesak.

Ring, ring!
-sover du?
- Öhhouee.. jaaa..
- Okej, du jag kommer nu.
- Va klockan är typ 2.
- Ja?
- Jag sover.
- Ja, men jag ska inte störa.

Dahn min Dahn inser inte att jag måste gå upp ur min värme, gå ner i mörkret halvnaken för att låsa upp, springa upp för trappan för jag blir jämt rädd för hallen. Lägger mej i min redan nerkylda bädd med hjärtklappningar och vänta tills 3 då han brukar drumla in... väntar... jag kan inte sova förrens jag vet att han har kommit hem, jag blir orolig annars. Sen brukar det sluta med att han babblar på om kvällen och inte bryr sig om att jag vill sova.
Jag skulle kunna hämnas fast problemet är att Rockhammar inte precis ligger på vägen hem från krogen. Damn !

Kristina var här en sväng med lilla Daisy, nu glömde jag ta kort på sötingen, det är Josefins blandvovve, chiuaua och pappilon och lite yorkshireterrier om jag minns rätt. Jag har andra tjing på Daisys blivande valpar =P


Kommentarer
Postat av: wiee

söt du är

2008-03-03 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0