matlagning

image113

Jahapp då var redovisningen av projektarbetet klart. Vi lagade te rätter och hade bjudit in några vänner och våran projekthandledare.  De känns lite tråkigt för nu är det bara rapporten kvar, den tråkigaste delen. Jag och Kicki har haft skitkul med att göra den här kokboken =)
Måste försöka hitta nått bra tryckeri eller nått så vi kan trycka upp några ex till släkt och vänner.
Nu har jag bytt om till stor tshirt, sockar, plugg knut och inge smink. Fast inte tusan får man någon lugn och ro har ett prov imorrn som jag inte har pluggat nånting till. Sen är de iaf påsklov, men då kommer de mesta gå åt till att skriva projektrapporten. De ska bli så skönt att ta studenten.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Tack för asgod mat! Jag vill fortfarande ha fler såna här kvällar. :D

2008-03-19 @ 20:59:13
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: elina

ja, fler gourmetkvällar till folket ! godgodmat

2008-03-19 @ 21:36:25
URL: http://elinasoreby.blogspot.com
Postat av: desi

you did well. fler kvällar och då ska jag se till att vara frisker. ses på historian gurkan! pussi

2008-03-20 @ 09:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0