long day

Jaha har precis kommit hem från Örebro med morsan. Hon och jag med pengar, då går de åt fort.
Handlade lite skolavslutningskläder och tillbehör. Morsan är en brat och köpte en svindyr BH, som jag ska ha under balklänningen, till mej som jag lika gärna kunde fyndat på HM. Just nu försöker jag övertala henne att vi ska lämna tillbaka den för den satt dåligt men eftersom den var så dyr så tycker hon att den är bäst i hela världen. Dyrt=alltid snyggt?
Jaja skickade iaf tillbaka klänningen jag beställt från Ellos som jag skulle ha när jag tar studenten, den var inte alls så snygg som jag trodde+ att den var lite genomskinlig och jag är lite blyg av mig.. hehe. Köpte en på Gina Tricot istället, den var alldeles för kort men det fick mej att se en meter längre ut än vad jag är i verkligheten så den fick följa med hem, vem bryr sig om att jag inte kan böra mig utan att visa röven, jag får väl låta bli att tappa saker.
Köpte ett par jeansshorts, nya way fare kopior för mina gamla är borta, 3 par örhängen och en liten sidenväska. Nu är mina pengar slut.

Snart ska jag rejza iväg med Dahns bil till Fellingsbro och kolla på på derby =P fast jag är inte så jättesugen för det ser så kallt ut ute.

P.s Upptäkte att mina beiga chinos hade fläckar i röven och lite annat smuts på sig idag, jag hade dom i onsdags och jag misstänker att de är märkta från när jag satt i något dumt. Mina skor är fulla med gräsfläckar och lera. Jag förstår inte alls vart allt skit kommer ifrån för vad jag minns så höll jag mig mest inomhus och annars på asfalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0