Får man inte se ut som ett jävla päron längre

Engelsk slipsknut

Jag måste sluta gå och lägga mig så sent, vaknar upp med världens huvudvärk men släpade mig ändå upp för att hinna se DOOL-reprisen.
Ja, mina chinos och min kjol, jag älskar dom. Men jag är irriterad över att min kropp vägrar anpassa sig Gina Tricots kroppideal. Men eftersom den inte vill göra det för mig så blir det som vanligt att sy in alla kläder lite här och var. Grejt.

Var och fixade ett nytt bankomatkort, köpte packpåsar till min ryggsäck och hamnade i en jobbig situation på en affär. Hon som jobbade där smög upp bredvid mig och viskade
-Är det okej att strypa kunder?expediten
samtidigt som hon håller i en plastpåse som en snara
-Öh det kommer du nog inte undan medjag
som tur var så menade hon inte mig, utan den andra personen som var i affären och ställde till med en sjujäkla oreda och slet sönder förpackningar och pratade tyska. Efter en diskussion som jag helst ville slippa så köpte jag det jag skulle ha, önskade henne lycka till och smet därifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0