Ordynary Söndah

Hej alla rara, jag har precis kommit hem från en helg full av jobb. Nu ska jag packa om min väska och gå och lägga mig tidigt för kl 5 ska jag upp, Jag och Mr. D ska till Danmark imorrn för en liten weekend mitt i veckan. Min födelsedagspresent till honom. Fast det slutar väl med att han  betalar allt, det brukar bli så. Jag måste vara skyldeig han hundra miljoner vid det här laget. Im a Golddiggah !

Jag blev jätteglad när jag kom hem, trött och grinig. för där låg ett litet brev, från Kristina =)


Hihi världens sötaste.

Mina framtidsplaner!
Måndag till Onsdag blir i Köpenhamn med Mr. D, vi ska på Tivoli, dricka sprit och shoppa.
Fredag till Söndag, förhoppningsvis kommer jag tillbringa i Kristinas lya i Lund tillsammans med rabies-smittade Doris. Vi ska fezta, dricka sprit och ramla omkull. Eller så kanske vi tar det lungt och dricker te och kollar på tv. Vem vet.
Onsdag nästa vecka blir det en resa till Sthlm och COLDPLAY!

Godnatt.

Btw, Desireé och Kristina. vi måste höras i veckan, jag har haft inga batterier i mobilen på hela helgen och nu har Mr. D snott den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli så himla kul att ni kommer! Och våga inte ens andas "förhoppningsvis" ni SKA. (:

2008-09-08 @ 11:46:46
URL: http://kristinita.blogg.se/
Postat av: Denise

Jävla dig Sofia...när kommer du hem ifrån coldplay?!??!

2008-09-15 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0