Il Duce

blä, jag är så jävla trött på att vara mig just nu. jag önskar att man kunde byta ut lite egenskaper här och var på mig själv. 
 jag vill att det ska vara som förut när någon bestämde åt mig vad jag skulle göra, för jag har svårt att bestämma mig, alltid.  jo en enda framtidsplan har jag och det är London, hur länge vet jag inte eller vad jag ska göra  där så den röstar jag antagligen ner också.
har sökt utbildningar idag, kommer väl antagligen ånga mina val inom en vecka och då är de försent. att ändra sig
ja, jag är en sur och cynisk jävla pessemist.
plus att min dator kommer att klappa ihop inom 24 timmar, så det gör ju inte saken bättre.

Jag tror att min rock´n´roll-helg tog kål på mig, det var fullfart, mängder av alkohol, sena nätter torsdag till söndag. nu ska jag sova en vecka.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina kusiner åkte spontant över till London och gick runt på deras pubar och frågade om de kunde få jobb där och om det fanns någonstans de kunde sova. De bodde ovanpå puben och det var visst lätt att få tag i jobb också. Ge det en chans! :)

2009-04-16 @ 16:17:02
Postat av: Alexander

Ja,det var jag som kommenterade. x)

2009-04-16 @ 16:17:31
URL: http://artinmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0