ge mig nåd

Jag hade nästan glömt bort att jag har en blogg. och det kommer nog inte bli bättre framöver heller.
Har kommit hem efter den obligatioriska norrlandsvistelsen, dock blev den lite längre en vanligt. lyckades hålla mig från linde i över 6 veckor, 6 veckor av intensivt arbete, varma dagar, fezt och den härliga känslan att inte behöva bry sig om nånting. speciellt skönt är det arr vara utan internet för då är man ofrivilligt bortkopplad från de mesta som ligger och gnager i huvet som arbetssökande, utbildningar och trams.
Kände en inte så svag ångest när jag lämnade min oas, sommarstugan, och efter 100 mil rullade in i linde. kände direkt hur "måste-göra"-klumpen damp ner i magen.

Nu ser iallafall framtiden ut som följande:
utbildning i Göteborg, måste hitta en lägenhet inom 2 veckor. en övertalning av att malin ska bli min nya roommate =). en weekend på Gotland med kära Kristina och hennes medsystrar.
 hmm sen åtminstånde En sväng runt sjön under den här tiden

Kommentarer
Postat av: Denise

Glöm inte att du ska komma hit oxå:)

2009-08-10 @ 18:44:48
Postat av: K

Jo, du får visst blogga mer så at jag har ngt att göra!

2009-08-11 @ 10:03:06
URL: http://kristinita.blogg.se/
Postat av: elina

SOFIA ! varför sa du inte att du skulle börja plugga till hösten? vad kul. sorry om jag var lite osocial igår men lika mycket att göra på det där jobbet och aldrig finns det någon tid känns det som ! vad ska du läsa ? puss

2009-08-12 @ 09:28:56
Postat av: s som i svar

Men denise jag hoppas jag hinner nästa vecka, annars kommer du till gbg ;)



Elina: jag ville inte störa dig när du jobbar. Jag ska till göteborg och läsa butikschef, så passa dig, snart bestämmer jag över dig, mehehe.

2009-08-12 @ 11:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0