glasögonorm

Nu har jag sträckläst New Moon, andra Twighlightboken. Den är alltså redan slut. Jaha.
Jag ska försöka börja med tredje boken idag och lova mig själv att bara läsa ett kapitel itaget annars tar den ju slut för fort och då blir jag lika deprimerad som när jag läsa sista Harry Potter. Kändes som nån dog nästan. Nördigt.

Idag vart jag tvingad ner i källaren för att försöka vara till lite hjälp, morsan har dragit igång projekt "städa-källaren-och-kasta-massa-skit". Fast hon är jättedålig på att kasta saker, hon kaster dyra grejer som man kan sälja men sparar massa skit som knappt borde få finnas.

Hon tvingade på mig att rensa sex skolådor fulla med  mina prylar som jag sparat på sen jag gick i fyran. På lådorna hade jag varningstexten " slänger du nånting här i så blir det synd om dig! " De var en massa kinderäggsaker, böcker från låg- och mellanstadiet, och alla mina miljoner teckningar.

Slängde 7 par skor också, även fast jag slängde så många står 4 gånger fler skor och flinar åt mig, jag klarar inte att slänga om de inte är helt totalförstört.
Någon dag i veckan ska jag kasta mig in i att rensa garderoben =( stackars alla fina kläder som jag kommer slänga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0