Puss till Sverige

Åh hej och hallå!
Nu är jag tillbaka i Sverige och jag vet inte hur det känns.
Jag kommer nog inte kunna känna efter på ett tag heller för det är arbete som gäller redan imorrn.
Nu kanske man kan ägna lite tid åt det här igen, jag kommer nog tillbaka i mina svenniga rutiner igen ganska fort.
Men mina 3 månader på resande fot har vart bäst:
4 veckor var det jag och Dan som reste själva, det var lugnt tempo på dagarna och lite galna upptåg på kvällarna, det resulterade i några stygn i varsin högertå.
4 veckor tillsammande med Böna och Nina i Fillipinerna och på Phi Phi, där vi hamnade på ganska suspekta "turistorter", vissa ställen såg ganska sönderbombade ut och råkade ut för några riktigt hemska fyllor. Jag tatuerade mig och det vet ingen om förrens nu (förutom dom som tjuvkikat på dom)
3 veckor så flög jag och dan fram och tillbaka över Thailand för att spendera tid med våra familjer i jul- och nyårstider, som passande nog lyckades fira sin semester 100 mil i från varandra. Först med hela Norbergsklanen 1 vecka+ respektive+ en till familj. 1 vecka med min kära familj. 1 vecka till med Norbergs.
Resterande tid på typ 2 veckor var det jag, Dan, Böna, Nina, Ninas vän Linda, Matte o Jenny som gällde. Vi gjorde Koh Chang och Bangkok osäkert.

Nu är jag många tusenlappar fattigare men en väska full med nya kläder och lite erfarenheter rikare som jag förhoppningsvis använder på ett bra sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0