great




var bestämt med bio ikväll med dans familj, dock utan dan så jag var väl de sjunde hjulet ungefär haha. alla skulle se terminator men jag vägrade se den så jag och nina skulle äntligen få se wolverine. men som fan så gick den inte idag, alla andra dagar men inte idag! bra! så det fick bli 17 again, vi fick med oss pirkko på den. och till min förvåning så gick jag från biosalongen med en härlig känsla i magen, den var töntig, ja. förutsägbar, ja. men va tusan när de finns en nörd med i filmen som pratar alviska med sin date en hel kväll då blir det 5/5

är helt död efter en heldag i rockhammar, var uppe klockan 6 och åkte dit. jag jenny och nina städade hela huset och slet, så jag var tvungen att åka hem några timmar på eftermiddagen och ta en 4-timmars powernap för att klara av att gå på bio.
godnigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet! Jag tror att det beror på att jag tycker att jag är så cool och inte gillar så barnsliga och overkliga saker! Haha, nu måste jag lära mig! Tilläggas kan att när jag dissade Harry Potter var jag 8 år (;

2009-06-05 @ 13:37:02
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0