prutten

jag bara sover och sover, det är vädrets fel! jag får alltid en liten släng av huvudvärk, deppighet och trötthet när det är riktigt dåligt väder. jag förstår inte folk som kan vara glada när det är skitväder. jag mår bara bra när jag får lägga mig under täcket och kolla på film sånna lägen.
jag och mor slog en kik på alla studenter när dom hoppade rint i sina höskrindor, vilken mysig känsla jag fick i magen, det är inte alls ett år sen jag själv tog studenten. det kan de inte vara. det känns som bara några veckor sen. fast vi hade inte lika seriösa stereoanläggningar utan fick ta till med egen skönsång för att höras.
i helgen ska det bli storm och jag ska jobba, dålig kombo.


Kommentarer
Postat av: Sofia

tjääna! ja eller hur, man längtar tillbaks hur mycket som helst! men vår karneval var mycket bättre... ;) du, de blir inget kalas hemma hos mig på midsommar..blev mest strul med att folk skulle ordna skjuts osv, så jag hade i princip fått grillat & spelat kubb helt ensam... kul :) men vi måste ju ses någon annan gång! reunion nästa?! parkudden maybe.. sköt om dig & trevlig midsommar! :) kraam

2009-06-17 @ 07:10:55
URL: http://frokenelvenas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0