prylar


jaha nu har min laptop gett sig, jag hoppas den går att rädda. fast jag sitter just på onoff´s hemsida och vänsterprasslar med en mini-pc på 10". gud va härligt det skulle vara att slippa dom där stora bicepsen som framträder av att konka på en VANLIG bärbar dator när man istället kan bära på en lättviktare under kilot.

jag är just nu inne i en "prylfas", nu har jag handlat klart kläder för ett litet tag, jag änvänder ändå bara mjukiskläder eftersom jag är ju faktiskt arbetslös. nu handlar jag prylar istället. i sommar måste det bli en ny mobil också eftersom även min mobil börjar ge upp. den är ganska beundrandsvärd efter 2 år med mig borde den ligga på havets botten eller nått. den funkar fortfarande helt flawless men den går tyvärr inte att fälla ihop, vilket gör den ungefär lika otymplig som en låda mandariner. den är liksom på väg att dela sig i två.

däremot så finns en sak jag redan tagit tag i. mina glasögon, jag är ju en glasögonom även fast jag aldrig använder glasögon. men nu har jag äntligen köpt ett par glasögon man faktiskt kan visa sig i utomhus ( tror jag ). det blir jag och napoleon. klara och änvändbara om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0