Boredom

Jag har redan tröttnat på matematik, nu inser jag varför jag valde bort det i förmån för historia. Men det är väl bara ta en tugga av de sura äpplet. Fast Gurra har tagit slut på batterierna i min miniräknare, inte för att jag fattar hur han kunde göra det, men det är ju iallafall ett problem.
Idag var en av de första dagarna på det här året jag klivit upp innan 9 [förutom arbetsdagar] och jag har jätteproblem att fördriva den här dagen. Den tar ju aldrig slut! Jag ville gå och sova redan klockan 8, det finns ju verkligen inget intressant att göra! Give me a break!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att di ska komma till mig snart så jag kan förgylla dina dagar. (: Och angående matten så tycker jag att du har rätt inställning, BIT i det sura äpplet bara! (:

2009-03-10 @ 10:29:57
Postat av: Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

2009-03-10 @ 10:38:40
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0