Happy people dance bättre

Tja alla glada. Jag sitter på ett hotellrum i Östersund, i Nina och Bönas lyxrum med gratis internet medan jag Dan, Gurra och Viktor får dela på ett litet rum med sprickor från taket ner till golvet.
Vi har vart i Åre i två dagar, måndag och tisdag och bott hos Viktor, va ute i Måndags kväll och det var skitkul.
Nina sätter humorribban redan på förfesten när vi spelar Guitar hero, world tour. Nina spelar gitarr och en snubbe från England spelade trummor. Nina sitter på kanten av soffan och förbereder sig för att slå till med starpower, ramlar ner från soffan och hamnar som en liten hög bakom. Engelsmannen har ögonen fixerade på tvn och ser inte vad som händer och fäller kommentaren "keep it together, Nina!" Haha. Samma engelsman lyckades med konststycket att ramla utan anledning, han står och hänger mot diskbänken, dricker vin och pratar om världsproblem med mig. Helt plötsligt försvinner han och jag har hela hans vinglas på mitt linne, där ligger han som en hög på köksgolvet. haha, Dans bästa kommentar när engelsmannen försöker be om ursäkt ch frågar om det gick bra " Nä, men linnet var bara nytt från idag"

Upp tidigt på morgonen och ut i backen, Viktor visade oss de roligaste, nästan orörda skogsbackarna. Vi stånkade mer än vi åkte, det var rikrigt jobbigt, en meter pudersnö och tusen träd.  jag började dagen med att köra en brutalvurpa redan andra åket, jag vaknade dan efter med wiplash i hela nacken.  och sen lyckades jag ramla ner i ett hål under en gran och kom inte upp OCH ramla ner från en två meter hög sten. plus att alla var riktigt bakis.

Det har vart riktigt rolida dagar, och nu är det bara arbete som gäller tors, fre, lör i Östersund, pengar pengar pengar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du var nog ute mer än bara i måndags, raring!

Avis jag blir på att du får åka skidor! fast iof har vi ju typ vår och snödroppar här nere, alla har typ ballerina och solbrillor oxå (: Bra att du bloggar.. MER sånt!

2009-03-05 @ 09:49:30
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0