lyxproblem?

jag har tillbringat lite tid till att söka lite fler jobb, men en sak som jag inte kan förstå är när man ska bifoga en bild på sig själv i ansökan. hur pinsamt kan det bli? ska man alltså ta en bild på sig själv i äkta fjortismaner? gud, jag klarade inte ens av tanken på att skicka med en bild som låg på datorn och jag tänker inte ha en fotoesession med mig själv heller. haha

jag kan inte nog poängtera hur mycket jag älskar grace/wastelands-skivan med doherty. jag har lyssnat på den tre gånger till morgonkaffet.

idag är det sol och jag ska slipa och måla en dörr som jag ska ha ute hos mig, den är av ett träslag som verkligen tar en tillbaka till 70-talet. med något hål i och massa repor i. som att nån med spikskor ska göra ett tufft FBI-breakin. men nu ska den bli snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0