tobad

jag som hade storslagna planer för idag, jag skulle ju hinna med massor av saker. men jag ligger fortfarande kvar i soffan och degar. snart ska jag svepa i mig sista kaffesumpen och skutta ner i källaren och fixa klart min dörr. om jag orkar.

jag och nina hade en ganska jobbig dag igår, först skulle vi in till örebro till lilla thaibutiken, vi var där för en vecka sen och jenny körde så vi tänkte vi skulle försöka hitta dit igen själva. vi irrade ett bra tag, precis när vi gav upp och skulle vända och åka in till stan så kör vi så klart förbi lilla thaiaffären haha. åkte och fikade och tog en sväng på stan. gjorde en avstickare till nora för att kolla på fotboll. jag har någolunda koll på nora, har tillbringat många dar där och jag fick ju nästan skämmas när vi irrade omkring i nora med två smältande noraglassar i handen men hittar inte rätt jävla fotbollsplan. och typiskt att matchen spelas på just den fotbollsplanen som jag inte har varit på.
en annan intressant sak kom vi fram till påväg till örebro. vi har samma krämpor, jag tror vi umgås så mkt att vi har synkat våra sjukdomar. nina började berätta att hon trodde hon hade hjärntumör och jag började asgarva för jag har vart övertygad om att jag har haft magcancer de senate två veckorna, övertygad på riktigt att jag ibland inte ens har kunnat sova. jag vet inte när jag blev så hypokondrisk. och sen kom vi fram till att båda har gått omkring med ett konstant lätt illamånde i några veckor. nina, jag tror vi måste göra slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0