done



yes! tentan är avklarad, det är första gången jag någonsin blivit orolig över att tiden kanske inte skulle räcka till så jag är stor
lt. för i vanliga fall så kladdar jag ner lite svar och stressar för att komma därifrån.
Påvägen hem från kortedala få började natalie älta alla svar så jag fick ångest haha, finns mycket jag skulle vilja ändra.
Nu blir det en tupplur sen ska jag gå och köpa pizza för de är jag värd, sen blir det alkohol för att supa bort alla kunskaper jag försökt trycka in i huvet de senaste dagarna. ska möta natalie och therese på stan, käka nachos och dricka drinkar.

På fredag blir de tentafeeest

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kuuul! Tror du att du klarade den raro?

2009-11-04 @ 16:34:48
URL: http://kristinita.blogg.se/
Postat av: Anna Elvenäs

Tentafest är det bääästa med att plugga!

Det är du värd, bra kämpat!

2009-11-04 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0