howtostayalert

Kaffet är slut, jag försökte ransonera det så jag skulle slippa handla innan helgen, ska åka hem till Lindesberg på tordag och jag vill inte behöva handla innan det, tyvärr så verkar det som att både toapapper, kaffe, youghurt och nästan allt annat tar slut ikväll så imorron kommer bli en jobbig dag.

Sitter iaf och pluggar nu, kände mig jättemotiverad och peppad tills jag slog på redovisningen, suckarna drog igång efter 10 minuter. Jag kommer inte ta mig igenom alla föreläsningar i tid för dem är så trååååkiga. Förra kursens föreläsare, Hanne, med sin norsk/engelsk/svenska dialekt och roliga meningar var iallafall lite undehållande, nästan så man saknar henne.

Imorrn blir det en sväng på stan, ska inhandla lite julpyssel och nödvändiga saker som pärmar och grejer till alla papper och räkningar. Sen kommer det antagligen slinka ner nått fin till mig själv i shoppingpåsarna och sen blir det bio med Natalie och Therese, äntligen ska man få se New Moon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0