Nugårdeintelängre

Jag måste diska, det håller inte i längden att diska vid behov, alltså endast de grejer man behöver. Imrose fick jag äta frukost ur en tekopp.

Det är redan kosvart ute och jag blir lite deprimerad.

Idag harjag suttit och kollat på lägenheter, men jag är så kräsen och tittar bara på ca 10% av annonserna. Hittade en perfekt andrahands lägenhet som ligger 10 minuter från där jag bor nu. MEN jag var tvungen att flytta ut 4-5 veckor under sommaren, vilket jag egentligen skulle kunna göra, kan jobba i Linde i sommar eller inte jobba alls. Men Natalie tvingar mig nog att vara kvar här. Nä de skulle kännas lite korkat att vara här hela deprimerande vintern och sen flytta hem under den roligaste perioden =P Kanske kan övertala lägenhetsägaren att sova skavfötters. De handlar ju ändå bara om några veckor.

Nä disk nu, sen mat (mästerkocken är igång igen) det blir pappas köttfärsröra med pasta, sen lite plugg på kvällskvisten.Det visar sig att jag är som mest effektiv på kvällarna, så länge tv lyckas hålla sig avstängd.

Later

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha, klart natalie tvingar dig att stanna kvar!! Det är ju då vi ska slå klackarna i taket och testa på Gbgs nattliv på sommareen ;-)

2009-11-16 @ 22:21:15
URL: http://www.nightlie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0