omg

Har haft en jättebra helg hemma i Lindesberg med kära mor och brorsorna. Har vart ganska duktig, brukar vanligtvis bli riktigt slapp när jag kommer hem och får lagad mat och blir ompysslad men nu var det andra bullar. Nu var det vi som fick pyssla om mor som är nyopererad, julpynta (hon organiserade om allt när jag var klar, inte riktigt nöjd med min prestation) och bullbak. Jag pluggade tillochmed, både på tåget och fredagkväll. På lördagen bar det ut på "bykrogen" efter lite för mycket starkvinsglögg, där var det dans till rednex och man fick visa sina biljardskills. Dagen efter var inte nådig, tog mig två powernaps mitt på dagen för huvudvärken var så grov att den kröp ända ner i ryggraden, kalla mig klen.

Btw så har jag setat på nålar hela helgen och inväntat mitt tentaresultat som var lovat att komma i fredags men kom inte förrens nu, har legat i sträckbänk i 4 veckor nu. I made it, trodde verkligen inte jag klarade det även fast jag hade resultatet framför mig, trippelkollade tom.

De känns upplyftande och känns som att man får en liten puff att kämpa lite hårdare.

Nu ska jag vara glamprös och gå och köpa toapapper.
Latero

Kommentarer
Postat av: Denise

Faan va du e bra!!

2009-12-03 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0