totalkaos

Nu är de kanske dags att kliva upp och börja dagen, har tagit en långmorgon men det får man göra på lördagar.
En promenad  står på schemat sen blir det antagligen sitta och plugga. Har missat några föreläsningar, beror mest på att vi ser dom hemifrån över internet och då är de lätt att man skjuter upp det. Det var bättre när man var tvungen att se dom i skolan, då blev de gjort.
Igår kom Natalie hit till min mysiga lya, vi försökte förstå oss på externredovisning men de tog totalstopp så vi kastade böckerna, åkte och köpte godis och kollade på Idol istället.

Hade städdag igår och nu var det verkligen en riktig städdag, finns inte en vrå där jag inte vart med dammsugaren. Lyfte på TV, dvd, alla småprylar och kastade ut de mesta i korridoren. Eftersom jag inte har fixat svabbgrejer än så fick jag köra old-style och torka golvet med en trasa på mina arma knän. Det var skinande rent.. i ungefär 2 minuter. Jag får snart psykbryt på riktigt av dammet, de sliter ut mig mentalt att se hur de lägger sig ett lager damm på alla grejer. Nästa städryck jag får så tror jag tillochmed väggarna får sig en omgång. Då ska te fanimej bli rent annars packar jag in mej i gladpack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0