vilkentiming

Jag lyckades messa upp inställningarna och programen som behövs för att kolla på film på datorn så jag trodde jag skulle få ligga och rulla tummarna och stirra i taket ikväll. MEN så lyckas 4an för första gången på länge visa en bra film, Transformers, muy bien.  Fan va den är bra, dock var jag skitbesviken på 2an. Såg den på bio i sommras, en och en halv timme in i filmen så tittade jag ner i popcornbyttan en sekund för länge och tappade bort handlingen totalt. Hur hamnade dom i Egypten? Ungefär då bestämde jag mig för att blunda för att inte få ett eleptiskt anfall av alla snabba scener och 1000tals explosioner. Och så somnade jag. BRA FILM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0