damneffective

Jag har ännu en gång lyckats med att ta ut linserna med chili på fingrarna, men den här gången var jag lite snabbare och flinkare i mina rörelser så jag började inte gråta så mkt. Jaha en ny vecka, vädret är så pissigt just nu att man lika gärna skulle kunna dra täcket över huvudet. Men de ser ni, tänker inte jag göra. Nu ska jag vara jävligt effektiv, är så trött på mig själv för jag har så dålig självdisiplin. Skriva ihop en redovisning, läsa genom ett arbete, kolla på 3 föreläsningar och inte slå på tvn förens det är dammfritt härinne.
Får se hur de går.

Jag har verkligen inte lärt mig hur min mobil fungerar, glömmer alltid skicka iväg smsen som jag skrivit, man är tvungen att trycka så många gånger, jag hittar ingen snoozknapp vilket betyder att jag missar bussen och jag lyckas alltid trycka på nån annan knapp än grön lur när jag ska svara när nån ringer. Så får ni inte tag i mig så är de för att jag sitter och läser instruktionsboken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns snoozknapp, tryck på den knappen som är den som man inte trycker av med, ifall du fattade, tror till o med att det står snooze? hehe dålig du är;) du får kolla upp när du har lite i skolan så kmmer jag ner=) eller upp, eller vad det nu blir. hadet

2009-10-26 @ 17:42:54
Postat av: sofia

Haha de är inte lätt att se på morgonen, har letat igenom hela jävla mobilen efter snoozinställningarna men har inte hittat de. haha du är dålig som inte vet vilket håll göteborg ligger åt. Om två veckor så tror jag att jag är ledig, du får komma ner då om jag inte bestämmer mig för att åka hem då förstås =)

2009-10-26 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0