guud, guuhuud

Dom här senaste dagarna har inte varit dom roligaste, jag kommer aldrig lyckas lära mig allt skit om swotanalyser, olika prestationsmiljöer och the strategic marketing planning process. Saker som gör allt lite svårare är ju så klart att läraren är norsk och jag klurar fortfarande på ordet "föling" som har förstört hela innebörden av meningen och får mig att slita av allt hår på skalpen. Att min kära lärare översätter rubriker i våran engelska lärobok till ord som "marknadsföringsundersökningsprocessanalys" gör ju inte saker och ting lättare, mestadelen av min planerade studietid går åt till att nysta upp omöjliga meningar och ordkombinationer. This sucks!

Nu ska jag lägga ner för idag, fick precis nackspärr och sitter invirad i en halsduk, arbetsställningen har inte varit den bästa. Men man tager vad man haver, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0